Прогресивне виконання без великої ціни. В BIG.NINE 600 TR використовується наша найновіша алюмінієва рама LITE, що забезпечує ультрасучасну геометрію та керованість, а також високий рівень комфорту та контролю завдяки вилці SR Suntour 120 мм, зазору для шин 2,4 дюйма та нашій власній стійкі-крапельниці. для спринту на одиночному треку або для гонок гоночними трасами, це ідеальне місце для початку завдяки надійному 11-швидкісному перемиканню Shimano і надійній роботі гідравлічних дискових гальм.
Катання на гірських велосипедах — одна з найрізноманітніших велосипедних дисциплін і, ймовірно, найвибагливіша, коли йдеться про обладнання. У той час як велосипеди з повною підвіскою пропонують чудові ходові якості, класичний хардтейл залишається одним із найчистіших інструментів для роботи. Наша лінійка BIG.NINE, оснащена колесами 29er, поставляється з карбону та алюмінію та має кілька варіантів геометрії.
Оновлений BIG.NINE з карбоновою рамою CF та алюмінієвою рамою LITE пропонує дійсно сучасну геометрію зі збільшеним кліренсом та стійкістю при керуванні, щоб краще справлятися з жорсткими гоночними трасами сьогодні, з варіантами TR, готовими до спуску по пересіченій місцевості, які збільшують хід вилки та додають агресивні шини та опорні стійки.
Більш розслаблена геометрія BIG.NINE TFS і SPEED забезпечує зручнішу вертикальну посадку. Наші класичні хардтейли складають основу нашого асортименту та демонструють величезний досвід та знання, які ми змогли отримати за майже півстоліття виробництва велосипедів.
Асортимент BIG.NINE символізує симбіоз сучасної технології виробництва рам, уваги до деталей та майстерності «Зроблено в Тайвані».
Характеристики:
- Високопродуктивна алюмінієва рама LITE із зазором між шинами 2,4 дюйма.
- Прогресивна геометрія з розміром AGILOMETER для впевненого поводження.
- Вилка SR Suntour з ходом 120 мм для кращого спуску.
- 11-швидкісна трансмісія Shimano з широким діапазоном передач.
- Колісна пара MERIDA з готовими до бездоріжжя шинами Maxxis.
- Підсідальний штир MERIDA з дистанційним важелем.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
Розміри покришок |
29" |
29" |
29" |
29" |
29" |
St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
Tt Верхня труба Mm |
594 |
614 |
637 |
659 |
681 |
Cs Довжина пір'я Mm |
430 |
430 |
430 |
430 |
430 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
66.9 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
74.2 |
Bd Провис каретки Mm |
57 |
57 |
57 |
57 |
57 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
Fl Довжина вилки Mm |
530 |
530 |
530 |
530 |
530 |
R Річ Mm |
420 |
440 |
460 |
480 |
500 |
S Стак Mm |
614 |
614 |
624 |
633 |
643 |
Wb Колісна база Mm |
1132 |
1152 |
1176 |
1199 |
1223 |
Sh Стендовер Mm |
712 |
713 |
715 |
723 |
758 |
Технологи Merida Big.Nine TR:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8" і нижнім підшипником 1 1/4" або 1 1/2" забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ПЛАВНІ ШВИ
Гладке зварювання, іноді її називають "зварюванням в два проходи". Другий прохід зварювального апарату по шву забезпечує чистий і органічний вигляд рами. На перший погляд навіть здається, що рама зроблена з карбону.
ВНУТРІШНЯ ПРОВЕДЕННЯ КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
DOWN TUBE EXIT
Троси внутрішньої проводки жорстко закріплені, зберігаючи при цьому легкий доступ до них для обслуговування.
АЛЮМІНІЙ RACELITE 61
Ми використовуємо щонайменше алюміній марки 6061 на всіх наших велосипедах. Він особливо добре підходить для формування за допомогою наших процесів гідроформування та техноформування, які дозволяють нам варіювати товщину стінки для створення труб з подвійним стиком та складних форм рами. Крім того, цей сплав легко піддається зварюванню і після ретельної термічної обробки для максимальної міцності ми можемо створювати міцні та легкі велосипедні рами, які вам сподобаються.
ТЕХНОЛОГІЯ ГІДРОФОРМІНГУ
Комплексне формування алюмінієвих труб з використанням рідини під високим тиском, яка дозволяє створювати легкі та дуже міцні рами.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою 'Di2 Ready' готові для встановлення компонентів Di2.
КРІПЛЕННЯ F-MOUNT
Можливість перетворити свій велосипед на всепогодний приміський автомобіль з бризковиками та іншими пристроями може бути справжнім плюсом, особливо при регулярній їзді мокрими і, можливо, брудними дорогами і трасами. Для полегшення встановлення деякі наші велосипеди обладнані F-MOUNT. Ці вбудовані кріплення для фурнітури роблять додавання бризковиків швидким і простим. Зверніть увагу, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні бризковики.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям управління від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий і лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою в порівнянні зі звичайними кабельними портами . Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
КРІПЛЕННЯ C-MOUNT
Подібно до нашого F-MOUNT, де різні точки кріплення для крил є частиною пропозиції рами, велосипеди, обладнані C-MOUNT, мають вже вбудовані точки кріплення для заднього багажника, що робить установку швидкою, простою та надійною. C-MOUNTS - це додаткова функція, яка підвищує повсякденну універсальність, збільшуючи вантажопідйомність вашого велосипеда, що ідеально підходить для поїздок на роботу та за покупками. Зауважте, що для деяких велосипедів потрібні спеціальні задні багажники.