Сучасні траси для бігових гонок вимогливі як ніколи, тому ми зробили останню модель BIG.NINE XT більш функціональною, ніж будь-коли. Легка карбонова рама CF3 має зазор для шин 2,4 дюйми у поєднанні з прогресивною геометрією та розмірами AGILOMETER, що забезпечує додатковий комфорт та контроль, зберігаючи при цьому високу швидкість, необхідну гонщикам на підйомах. , в той час як еталонна 12-швидкісна трансмісія Shimano XT забезпечує безпомилково точне перемикання передач.
Катання на гірських велосипедах — одна з найрізноманітніших велосипедних дисциплін і, ймовірно, найвибагливіша, коли йдеться про обладнання. У той час як велосипеди з повною підвіскою пропонують чудові ходові якості, класичний хардтейл залишається одним із найчистіших інструментів для роботи. Наша лінійка BIG.NINE, оснащена колесами 29er, поставляється з карбону та алюмінію та має кілька варіантів геометрії.
Оновлений BIG.NINE з карбоновою рамою CF та алюмінієвою рамою LITE пропонує дійсно сучасну геометрію зі збільшеним кліренсом та стійкістю при керуванні, щоб краще справлятися з жорсткими гоночними трасами сьогодні, з варіантами TR, готовими до спуску по пересіченій місцевості, які збільшують хід вилки та додають агресивні шини та опорні стійки.
Більш розслаблена геометрія BIG.NINE TFS і SPEED забезпечує зручнішу вертикальну посадку. Наші класичні хардтейли складають основу нашого асортименту та демонструють величезний досвід та знання, які ми змогли отримати за майже півстоліття виробництва велосипедів.
Асортимент BIG.NINE символізує симбіоз сучасної технології виробництва рам, уваги до деталей та майстерності «Зроблено в Тайвані».
Характеристики:
- Легка рама із вуглецевого волокна CF3 із зазором між шинами 2,4 дюйма.
- Прогресивна геометрія розміром AGILOMETER для впевненого звернення.
- Вилка RockShox SID з ходом 100 мм та дистанційним блокуванням.
- 12-швидкісна трансмісія Shimano XT для чіткого перемикання передач.
- Шини Maxxis, що швидко котяться, з ободами MERIDA на втулках Shimano XT.
- Підсідельний штир із вуглецевого волокна для більшого комфорту.
Геометрія
Розмір рами |
S |
M |
L |
XL |
XXL |
Розміри покришок |
29" |
29" |
29" |
29" |
29" |
Розмір рами (сантиметр) |
38 |
44 |
48 |
53 |
58 |
St Підсідельна труба Mm |
380 |
410 |
440 |
470 |
500 |
Tt Верхня труба Mm |
591 |
611 |
633 |
655 |
678 |
Cs Довжина пір'я Mm |
403 |
433 |
436 |
439 |
442 |
Hta Кут рульової колонки Гр |
68 |
68 |
68 |
68 |
68 |
Sta Кут підсідельної труби Гр |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
75.3 |
Bd Провис каретки Mm |
65 |
65 |
65 |
65 |
65 |
Ht Висота рульової склянки Mm |
95 |
95 |
105 |
115 |
125 |
Fl Довжина вилки Mm |
506 |
506 |
506 |
506 |
506 |
R Річ Mm |
432 |
452 |
472 |
492 |
512 |
S Стак Mm |
606 |
606 |
615 |
624 |
634 |
Wb Колісна база Mm |
1123 |
1146 |
1173 |
1199 |
1226 |
Sh Стендовер Mm |
704 |
704 |
710 |
731 |
752 |
Технології Merida Big.Nine:
X-TAPER HEADTUBE
Використання конічної рульової труби з верхнім підшипником 1 1/8" і нижнім підшипником 1 1/4" або 1 1/2" забезпечує високу жорсткість у поєднанні з точним, впевненим керуванням.
ВНУТРІШНЯ ПРОВОДКА КАБЕЛІВ
Вся проводка виконана всередині рами з плавними вхідними елементами. Байк виглядає акуратно, а проводка повністю захищена від вологи та бруду.
FLEX-STAY
Конструкція заднього трикутника рами призначена для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
WIRE PORT
MERIDA розробила гарнітури, які дозволяють всім кабелям керування від керма входити в раму через кришку гарнітури, створюючи чистий та лаконічний вигляд, дозволяючи зробити конструкцію рами легшою, міцнішою та аеродинамічнішою порівняно із звичайними кабельними портами. Залежно від моделі, троси проходять повністю всередині (включаючи стрижень і шток) або частково інтегровані, коли троси входять у раму під штоком.
DI2 READY
Велосипеди/рами з наклейкою 'Di2 Ready' готові для встановлення компонентів Di2.
NANO MATRIX CARBON
Додавання наночастинок в смолу, що з'єднує вуглеволокно, збільшує механічну жорсткість рами та її ударну стійкість на 40%.
AWS
Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.