Шатуни Sram NX Eagle Dub 175 мм 32T 12 швидкостей
Забезпечує постійну продуктивність із максимальною віддачею ККД.
Завдяки зубчастому профілю SRAM X-SYNC™ 2 зірка розроблена для повної взаємодії з ланцюгом.
Товщина кожного зуба точно відповідає внутрішніми та зовнішніми ланками ланцюга.
Технологія SRAM DUB™ має покращений варіант взаємодії з кареткою, кращу герметичність від вологи та бруду та сумісність у прямому та зворотному напрямку. Тепер кожен може скористатися новим заходом довговічності.
Особливості:
- Надійні та легкі алюмінієві шатуни для трансмісії 1х11/12.
- Технологія SRAM DUB ™ має покращений варіант взаємодії з кареткою, кращу герметичність від вологи та бруду та сумісність у прямому та зворотному напрямку.
- Зубці з профілем X-SYNC 2 захоплюють ланцюг раніше, ніж традиційні трикутні зуби, що забезпечує стабільність роботи компонентів. Товщина кожного зуба точно відповідає внутрішнім і зовнішнім ланкам ланцюга.
- Каретка не входить.
Характеристики:
- Призначення: Cross Country, Trail, All Mountain, Enduro.
- Стандарт: DUB.
- Матеріал шатунів: кований алюміній серії 6000.
- Матеріал зірки: сталь холодного кування Eagle ™.
- Довжина шатуна: 175 мм.
- Кількість зубів зірки: 32 зуби X-SYNC™.
- Сумісність: всі рівні трансмісійних систем Eagle™.
- Сумісність: 1х11/12.
- Кріплення зірки: Direct mount.
- Рекомендовані каретки: DUB BSA73, DUB PF89,5, DUB PF92, DUB PF30 MTB73, DUB BB30 MTB73.
- Лінія ланцюга: 49 мм.
- Діаметр осі: 28,9 мм.
- Рекомендований ланцюг: PC NX Eagle.
- Вага: 705 г.
Технології:
X-SYNC™ конструкція зубів зірки дозволяють краще утримувати ланцюг і не давати йому зіскочити. Зірки X-SYNC™ розроблені з поглибленнями для очищення бруду для внутрішніх ланок ланцюга та роликів.
DUB ™ — вузол, який відповідає за жорсткість і довговічність, це кріплення інтегрованої осі до шатуна. Тепер новий стандарт збільшив товщину осі до 28.99 мм і, відповідно, місце кріплення.
Direct Mount — новий стандарт кріплення зірки став ще надійнішим і жорсткішим при цьому набув стильного вигляду, сховавши балти на внутрішню частину шатунів.